توسعه محصول

بررسی دو بیزنس مدل ODM و OEM

بررسی دو بیزنس مدل ODM و OEM

بررسی دو بیزنس مدل ODM و OEM

در طول سال ها، مدل های تجاری OEM و ODM تکامل یافته اند. این راه حل ها بر ارائه خدماتی متمرکز هستند که نیازهای هر مشتری را برآورده می کند، با چندین گزینه شخصی سازی فنی و بصری.

مدل‌های ODM (تولید طرح اصلی) و OEM (سازنده تجهیزات اصلی) با صنعت تولید مرتبط هستند و درک تفاوت‌های آنها برای درک مناسب‌ترین مدل ضروری است. شرکت تحقیق و توسعه بلوط طلایی در طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی و بیمارستانی با تکیه بر مهندسین الکترونیک و طراحی صنعتی، با توجه به نیازهای هر پروژه و با بهره گیری از این دو بیزینس مدل،  فعالیت می کند.

 

بررسی دو بیزنس مدل ODM و OEM۲

 

  • در مدل  (Original Design Manufacturing) ODM شرکت تولیدی، محصول را به طور کامل طراحی و ساخته و سپس توسط اشخاص ثالث به بازار عرضه می شود.
  • در مدل  (Original Equipment Manufacturing) OEM ، شرکت مشتری، محصول پزشکی موجود را با تغییرات جزئی به شرکت تولیدی داده تا آن را عملی بسازد.

 

 

بررسی دو بیزنس مدل ODM و OEM۳ODM، یا تولید طرح اصلی، همچنین به عنوان “برچسب گذاری خصوصی” نامیده می شود. اینجاست که یک شرکت محصول مورد نیاز خود را انتخاب می کند، و با طراحی مخصوص آن شرکت و با نام تجاری خود به فروش می رساند. تغییرات می‌تواند شامل مواردی مانند ظاهر محصول، رنگ‌ها و نام تجاری، و برخی تنظیمات محدود در اجزا یا عملکرد باشد.

مزیت ODM این است که شرکت ها را از نیاز به سرمایه گذاری میلیون ها دلار در تحقیق و توسعه به منظور ایجاد یک محصول جدید از ابتدا دور می کند. چرا چرخ را دوباره اختراع کنید در حالی که می توانید چرخی را که از قبل وجود دارد بهبود ببخشید؟ و با حذف یا کاهش شدید هزینه های توسعه محصول، شرکت ها می توانند بیشتر بر استراتژی های فروش تمرکز کنند.

در مدل ODM شرکت تولیدی محصول را به طور کامل طراحی و ساخته و سپس توسط شرکت یا اشخاص ثالث به بازار عرضه می شود.

 

 

بررسی دو بیزنس مدل ODM و OEM۴

 

 

OEM مخفف Original Equipment Manufacturing است و به محصولاتی اطلاق می شود که به طور کامل توسط یک شرکت طراحی شده و سپس برای تولید به یک سازنده مجوز داده می شود. به عنوان مثال، آیفون اپل توسط اپل اختراع و طراحی شد و سپس مجوز تولید آن به فاکسکان داده شد. در نتیجه، آیفون از سطح بالاتری از تمایز محصولات برخوردار است زیرا طراحی آن فقط در اختیار اپل و سازنده دارای مجوز آن است.

 

 

 

شرکت تحقیق و توسعه بلوط طلایی ، مدل‌های ODM و OEM را توسعه داده و اکنون توانایی مدیریت تولید مجزای پروژه‌ها و مشتریان مختلف را دارند. این شرکت توانایی طراحی و تولید محصولات پزشکی و بیمارستانی مختلف و هر گونه محصولاتی که بر پایه علم الکترونیک و نرم افزار است دارد.

بلوط طلایی کیفیت فنی و زیبایی شناختی بالایی را تضمین می کند و همچنین پشتیبانی در پروژه های الکترونیکی دقیق تر یا توسعه نرم افزار در محصولات پزشکی و بیمارستانی را ارائه می دهد.

 

بررسی دو بیزنس مدل ODM و OEM۴

در این شرکت، مدل ODMبرای طراحی و تولید تجهزات پزشکی و بیمارستانی غالب است، که این امر به کمک مهندسین شرکت و با استفاده از اصول DFM (طراحی برای تولید) امکان پذیر خواهد بود، که امکان بهینه سازی هر پروژه برای ساخت و در نتیجه کاهش کلی هزینه های تولید را فراهم می کند.

تیم داخلی متشکل از مهندسان و طراحان واجد شرایط هستند و رسالت درک نیازهای هر مشتری را بر عهده دارند و بهترین راه حل ها را به شما ارائه می دهند. با انتخاب شرکت بلوط طلایی برای هر یک از این مدل ها، می توانید مطمئن باشید که مناسب ترین فرآیندی انتخاب خواهد شد که راه حل های مورد نظر شما را برآورده کند.

  • محصولاتی که در سایت برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *